8 Şubat 2014 Cumartesi

AVON NAIL EXPERTS OJE KURUTUCU SPREY

Bugün size bayıldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Ojeler ,bakımlı el ve tırnaklar şık olmanın en öenmli detayı bence. Ben çoğunlukla french manikür yapıyorum hem uzun süre kullanabiliyorum hem de tüm kıyafetlerime uydurabiliyorum.
French yapmak el alışkanlığı kesinlikle.Biraz da uğraştırıyor. Kurumasını beklerken de ufak bir bozulma sinirlerimi oynatıyor benim. Buna en güzel çare Avon'un oje kurutucu spreyi.

Gerçekten stoklu aldığım ürünlerden.Ben buzdolabında bekletiyorum.ojemi sürdükten sonra sıkıyorum.tırnak etlerimide o kadar yumuşak yapıyor ki.. Kokusuda rahatsız edici değil.Tek kusuru sanırım biraz yağlı olması altına muhakkak bişey sererek sıkıyorum ben.

Bazı sprey kurutucular baloncuk oluşturuyor ve ojenin parlaklığını yok ediyor.Bu ise gerçekten 0 sorun.Ojeye asla zarar vermiyor.Bence muhakkak edinin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder