6 Ocak 2014 Pazartesi

Kadife oje ne kadar da şık değil mi?

Nail art a bayılıyorum. Herkes yapamıyor tabi ciddi bir beceri istiyor. Gerçekten eskiden yurtdışında çok güzel şeyler yapılıyordu ama şimdilerde bizim salonlarımızda da çok başarılı işlemler yapılıyor.

Bazı uygulamalarsa çok basit. Evde kendimiz hemde çok şık görünen tırnakları elde edebiliyoruz. Önce trend havyar ojelerle başladı. 5 dk da çarpıcı dikkat çekici tırnaklar elde edildi. Ama şimdi trend kadife tırnaklar !!:))


Güzelliğe bakar mısınız? Ben şahsen tek yüzük tırnağıma uygulamayı tercih ediyorum . Ama böyle de çok değişik değil mi? Uygulamaksa inanılmaz kolay. önce ister aynı renk iserseniz renksiz ojenizi sürüyoruz. Ben kadife tozla aynı ojeyi tercih ediyorum. Sonra oje kurumadan üzerine tozu döküp 3-4 dk bekliyoruz. Kuruduktan sonra biraz fazlalık kalmış oluyor. Onu da silkeliyoruz veee hazırız :)

Ben yine de bir video ekledim.

Almak için instagram @siparisinvar beklerim :)))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder