7 Ocak 2014 Salı

Çatlamış topuklardan nefret ediyorum!!!



 



Ben öyle çok titiz, çok bakımlı ,her tarafıma ayrı krem kullanıyım insanı değilim açıkçası. Ama biraz takıntılı olduğumda su götürmez bir gerçek :D

Anlayamadığım bir şekilde yazdan beri tapuklarımda çatlaklar oluştu. Sandaletlerde öyle kötü bir görüntü ki. Sanki ben buna takıldıkça bu sorun büyüdü. İnternette araştırdığımda da ne çok insanda bu sıkıntıların yaşandığına şahit oldum. Şu an ocak ayındayız. Kalın çoraplar, botlar hep saklıyor ayaklarımızı ama şimdiden hazırlanmakta fayda var. Yumurta kapıya dayandığında herşey için geç kalmış oluyoruz.

Ben birçok krem denedim. Gratislerde Watsonlarda satılan minik poşetlerdeki peelinglerden tutunda üstünde food yazan kremlere kadar. Öncelikle hiç öyle çabuk ve kısa bir tedavi olmuyor.Süreklilik esas.

Ben size çaremden bahsedicem lafı daha fazla uzatmadan.Peddegg ve Neutrogena çatlak topuk kremi. Kesinlikle şahane ve etkililer. Kremi günde iki defa kullanmanız gerekli. Biliyorum çok sıkıcı :( ama başka çaremiz yok. Akşamları da duştan sonra yada ayaklarımızı biraz sıcak suda belettikten sonra pedeggle törpülüyoruz sonra yine bol krem. İlk paket bitmeden etkisini görüyorsunuz. Benim artık böyle bir sorunum yok yaza hazırım :)) Bikini mi?? şort mu??? tamam yolum çok uzun ama +1 :))

1 yorum:

  1. Peg egg beni çok gıdıklıyor ya :) Ama bu kremi denemeliyim yaza ne kaldı ayol :)

    YanıtlaSil